۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۳۶

معاون دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی:

توسعه خدمات الکترونیک در اداره حمل ونقل خراسان شمالی مطلوب است

توسعه خدمات الکترونیک در اداره حمل ونقل خراسان شمالی مطلوب است

بجنورد- معاون دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی، توسعه خدمات الکترونیکی و گسترش تجهیزات مورد نیاز تامین ایمنی ترددها و مسافرت‌ها در اداره حمل و نقل این استان را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل حمل و نقل خراسان شمالی، محمد علی تاجی با حضور در این اداره کل، از اقدامات مختلف این اداره کل در بخش مختلف بازدید کرد.

وی افزود: عملکرد اداره کل حمل و نقل پایانه‌های خراسان شمالی در خدمات رسانی به مردم در بخش‌های مختلف مطلوب و رضایتبخش بوده است.

تاجی اظهار امیدواری کرد که اداره کل حمل و نقل خراسان شمالی در تامین ایمنی سفر، استفاده از دانش روز و مجهز شدن به تجهیزات روز دنیا، پیشگام باشد تا اطمینان از سلامت سفرها روز به روز در محورهای این استان افزایش یابد.

برپایه این خبر، در این بازدید اقدامات انجام شده در خصوص ارتقای حقوق شهروندی و صیانت و تکریم اراب رجوع در اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

معاون و اعضای دفتر بازرسی، مدیریت و امور حقوقی استانداری نیز در این بازدید، با مطلوب خواندن عملکرد اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی، از مدیرکل و کارکنان این اداره تشکر و قدردانی کردند.

کد خبر 3716032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha